Aussie Friday Night Fragfest: #1 UDMX

Discuss, plan, or look back on community events here.
Post Reply
User avatar
doomjoshuaboy
SNS Team
Posts: 270
Joined: Thu Aug 02, 2012 5:36 am
Location: NSW, Australia
Contact:

Aussie Friday Night Fragfest: #1 UDMX

#1

Post by doomjoshuaboy » Tue Sep 13, 2016 7:36 am

Hello everyone

Sick and Tired of waiting for someone to have some Aussie servers up for Zandronum.
We now have a Aussie VPS run by me.

This Friday Night will be going to do some UDMX here are some info:

When: September 16th, 2016, 18:00 AEST
Where: AUSSIE, AUSTRALIA
WADs: UDMX, ZandroSpree, NewTextColours
Mode: 32-Player Deathmatch
Maplist: ALL UDMX

Zandronum Irc Channel: #AUSDOOM

Cheers
DoomJoshuaBoy

User avatar
Doomkid
Frequent Poster Miles card holder
Posts: 915
Joined: Sun Nov 25, 2012 2:04 am
Location: Aussie Land
Clan: UniDoom
Clan Tag: [UD]
Contact:

Re: Aussie Friday Night Fragfest: #1 UDMX

#2

Post by Doomkid » Tue Sep 13, 2016 8:17 am

It would be cool to see more people from the oceanic region get in on FFA!

User avatar
Combinebobnt
Retired Staff / Community Team Member
Posts: 1887
Joined: Mon Jun 04, 2012 3:37 am
Location: Erth
Contact:

Re: Aussie Friday Night Fragfest: #1 UDMX

#3

Post by Combinebobnt » Tue Sep 13, 2016 3:22 pm

Nice u predicted my fnf

Cool minds think alike?

ARGENTVM
Forum Regular
Posts: 445
Joined: Thu Jun 13, 2013 4:08 am

Re: Aussie Friday Night Fragfest: #1 UDMX

#4

Post by ARGENTVM » Tue Sep 13, 2016 6:34 pm

Combinebobnt wrote:Nice u predicted my fnf

Cool minds think alike?
New Oceanic + East Asia FNF Branch?

User avatar
Marcaek
Forum Staff
Posts: 1079
Joined: Wed Jun 06, 2012 5:05 am

Re: Aussie Friday Night Fragfest: #1 UDMX

#5

Post by Marcaek » Tue Sep 13, 2016 9:20 pm

I joked about a legit Aus FNF a while ago and now someone is making it wew lad

Good luck tho, this may be a good way to unite the scattered oceanic players and maybe some of Southeast Asia\Japan as well.

User avatar
doomjoshuaboy
SNS Team
Posts: 270
Joined: Thu Aug 02, 2012 5:36 am
Location: NSW, Australia
Contact:

Re: Aussie Friday Night Fragfest: #1 UDMX

#6

Post by doomjoshuaboy » Tue Sep 13, 2016 11:21 pm

Doomkid wrote:It would be cool to see more people from the oceanic region get in on FFA!
yep hell loads of fun coming soon mate
Combinebobnt wrote:Nice u predicted my fnf

Cool minds think alike?
I know i wish there was another day of FNF . but Australian Doomers like MiFU needed that, but might not do it every week. I'll see.
ARGENTVM wrote:
New Oceanic + East Asia FNF Branch?
might not be that but hopefully if alot of players joined in .
Marcaek wrote:I joked about a legit Aus FNF a while ago and now someone is making it wew lad

Good luck tho, this may be a good way to unite the scattered oceanic players and maybe some of Southeast Asia\Japan as well.
yeh haha Cheers mate.


Cheers guys

DoomJoshuaBoy (aka DJB)

User avatar
Marcaek
Forum Staff
Posts: 1079
Joined: Wed Jun 06, 2012 5:05 am

Re: Aussie Friday Night Fragfest: #1 UDMX

#7

Post by Marcaek » Sun Sep 18, 2016 5:03 pm

Did this happen?

Kokiri
 
Posts: 92
Joined: Mon Jan 20, 2014 1:17 pm
Location: England

Re: Aussie Friday Night Fragfest: #1 UDMX

#8

Post by Kokiri » Sun Sep 18, 2016 9:49 pm

Marcaek wrote:Did this happen?
yeah it did

Post Reply